قبل از انتخاب راه و روش تبلیغاتی با کسانی که در این امور تجربه خوب و حرفه ای دارند مشاوره داشته باشید. در چنین مشاوره هایی اصولا ارسال پیامک انبوه به شما پیشنها...
قبل از انتخاب راه و روش
تبلیغاتیبا کسانی که در این امور تجربه خوب و حرفه ای دارند مشاوره داشته باشید. در چنین مشاوره هایی اصولا
ارسال پیامک انبوهبه شما پیشنهاد می شود که بسیار کاراتر و
کم هزینه تراز سایر روش ها است.
مهم ترین دلیل برای چنین پیشنهادی استفاده ی حدود 95 درصدی مردم جهان از تلفن همراه است و این یعنی شما با
ارسال پیامک انبوهمی توانید به حدود 95 درصد از مردم دسترسی داشته باشید این نشان می دهد جامعه آماری در
بازاریابی پیامکیبیشتر از دیگر ابزارهای تبلیغاتی است. اغلب کسانی که از موبایل استفاده می کنند اینترنت همراه دارند و می توانند سریعا شما را از طریق
سایتیا وبلاگتان دنبال کنند.
در
ایمیل مارکتینگپیامهای تبلیغاتیبعد از مدتی به صورت اسپم ها و هرزنامه ها، نشان داده می شوند و بسیاری از افراد ایمیل و آدرس تبلیغاتی را بلوک می کنند و دیگر پیام به دست مخاطب نمی رسد. این در صورتیست که برای
پیام های تبلیغاتیچنین مشکلی وجود ندارد ولی نباید انکار کرد که
ایمیل مارکتینگمحتوا بیشتر وکاملتری نسبت به
پیامک های تبلیغاتیبه مشتریان ارائه میدهد.
در آمار انجام شده، حدود 97% مخاطبین تلفن همراه،
پیامهای تبلیغاتیرا می خوانند اما در
ایمیل مارکتینگاین میزان بطور قابل توجهی کاهش یافته که این برای استفاده از ایمیل بعنوان تبلیغات آمار خوبی نیست.امار بالای مشاهدات
پیامهای تبلیغاتیدر مقابل مشاهدات ایمیل، موجب روی اوردن بیشتر افراد به
ارسال پیامک تیلیغاتیشده است.